Årsmöte, verksamheter och nya tjänster!

Hej alla Majsamerkare.
Nu är året igång igen och många sitter säkert och jobbar med årsmöten och annat, så även vi! Den 7 Mars kl 17:30 håller vi årsmöte i Aktivitetshuset, inbjudan kan du läsa genom att klicka här.

Vad händer hos oss?
Just nu sitter vi mycket med ansökningar för att kunna dra igång allt vi vill göra under året.

Vi har redan dragit igång Folkköket på Aktivitetshuset, varje måndag kl 17:30-19 är ni välkomna på gött käk och häng i huset. Mosaikfabriken kan ni besöka från och med den 7 februari kl 16-18, ni kanske har ett gäng barn/ungdomar i någon verksamhet som vill komma tillsammans? Kontakta oss så löser vi det!

Junis har också kört igång sin verksamhet på onsdagar i Aktivitetshuset. Från och med 27 februari kommer junis också starta en “digitala spel”-kurs som kommer köra på tisdagar kl 16:30-18:00 på Mariaträffen vid älvsborgsplan 1. Vet du någon som vill delta? Läs mer genom att klicka här.

I övrigt är det mycket uthyrningar, möten och verksamheter inbokat i huset så vet ni redan nu att ni behöver lokal, passa på att boka redan nu.

Lediga tjänster på MSF
Just nu söker vi en vikarierande samordnare på 80% med start april och ca 9 månader framåt. Vi söker också ny skejtcoach och snart kommer annonsen ut för våra sommarjobb. Håll koll på vår hemsida under lediga tjänster för mer info. Sprid gärna detta på era föreningar!Läs mer på www.majsamverkan.se/lediga-tjanster/

Glöm inte att gilla oss på facebook! www.facebook.com/aktivitetshuset

Har du frågor eller funderingar kring oss så är ni varmt välkomna att höra av er!
Majornas Samverkansförening med personal och styrelse
Verksamhetsansvarig Stina Lindgren
Info@majsamverkan.se 0700915411 *** 031-121411